THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 22 juli 2009

godmorgon lilla sömntuta..

Onsdag idag.. och vad häder dådå? ja det blir en städdag idag..
eller först ska vi käka frulle, sen blir det till att börja städa.. :)
Ikväll skulle jag ha jobbat, men eftersom det är kväll och jag inte har fått tag på svärfar ännu så vågade jag inte tro på att han skulle hit :P så då bytte jag med kära Von Grisnäs :P tack för att du kunde byta :)
I måndags så åkte jag och Liam hem till Frugan och barnen och hälsade på, hihi vi hade det toppen mysigt..
Igår så åkte jag och Liam till "Bongan" och hälsade på, vart även bjuden på mat :) å en massa prat och skratt, det tackar och bockar vi för :P
men nu ska jag och Liam gå å käka frulle :)
ha en toppendag alla!
Tjing tjong långkalsong

1 kommentarer:

Linda sa...

Tomt här utan dig frugan ;) kom snart tebax hihi. Puss på dej